skip to Main Content
26210 27397 a.spiliopoulos@web-core.gr
υπηρεσίες SEO

Το να αποκτήσει κάποιος ιστοσελίδα είναι ένα θέμα, το να φέρει επισκέπτες στην ιστοσελίδα του είναι όμως ένα άλλο εξίσου σημαντικό. Τι να την κάνω την ιστοσελίδα αν κανείς δεν την επισκέπτεται; Ή μια άλλη παραλλαγή αυτού του ερωτήματος είναι τι να την κάνω την ιστοσελίδα αν την επισκέπτονται μόνο οι συγγενείς και οι φίλοι στους οποίους τους την αναφέρω ή οι πελάτες μου που ήδη με ξέρουν;

Ας τα πάρουμε από την αρχή. Αποκτώντας μια ιστοσελίδα για την επιχείρησή σας, θα μπορεί ο καθένας, από όλο τον κόσμο να την επισκεφθεί. Είναι σαν να έχετε μία βιτρίνα προσβάσιμη από όλο τον κόσμο. Το πρόβλημα με αυτή την βιτρίνα είναι ότι είναι φτιαγμένη στη μέση της ερήμου Σαχάρα! Κανείς δε θα την επισκεφθεί αν δεν ξέρει πώς θα την βρει. Κανείς δεν πρόκειται να πληκτρολογήσει στον υπολογιστή του τη διεύθυνση της ιστοσελίδας σας (παρά μόνο αν είστε από τους ελάχιστους πρώτους που κατοχύρωσαν κάποιο αυτονόητο domain). Οι περισσότερες επισκέψεις στις ιστοσελίδες προέρχονται από τις μηχανές αναζήτησης καθώς και από παραπομπές των ιστοσελίδων σε.. άλλες ιστοσελίδες.

Αν θέλουμε λοιπόν να έχουμε επισκέπτες στην ιστοσελίδα μας, πρέπει να εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης καθώς και όπου αλλού θα ψάξει ο υποψήφιος πελάτης μας. Ας πάρουμε για παράδειγμα ότι έχουμε ξενοδοχείο στην Αρχαία Ολυμπία. Υποψήφιοι πελάτες μας είναι Ευρωπαίοι, Αμερικανοί και Έλληνες τουρίστες οι οποίοι όταν θα θέλουν να κλείσουν ένα δωμάτιο θα πάνε στο Google (είναι η πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης) και θα πληκτρολογήσουν τη φράση: hotels in Ancient Olympia. Το google θα εμφανίσει μια λίστα με… 43.000 αποτελέσματα!

Όπως είναι κατανοητό, ο υποψήφιος πελάτης μας δε θα τα διαβάσει όλα αλλά θα αρκεστεί στα πρώτα 5-20 αποτελέσματα (1η και 2η σελίδα αποτελεσμάτων). Οι στατιστικές λένε ότι αν δε βρει αυτό που ψάχνει μέσα σε αυτά τα 20 αποτελέσματα, θα ξαναψάξει με διαφορετικές λέξεις κλειδιά. Άρα δεν αρκεί απλά η κατασκευή ιστοσελίδων, αλλά και η αποτελεσματική προώθησή τους.
Αν θέλουμε λοιπόν να έχουμε επισκέπτες πρέπει να «ανεβάσουμε» την ιστοσελίδα μας στην 1η εικοσάδα ή καλύτερα στην 1η δεκάδα αποτελεσμάτων για τη φράση που μας ενδιαφέρει (στην προκειμένη περίπτωση  hotels in Ancient Olympia). Αυτό λέγεται «προώθηση ιστοσελίδων».

Πώς μπορούμε λοιπόν να έχουμε και εμείς στην ιστοσελίδα μας τους «κατάλληλους επισκέπτες»; Επισκέπτες δηλαδή που ψάχνουν για το προϊόν μας ή την υπηρεσία μας και οι οποίοι υπάρχουν πολλές πιθανότητες να αγοράσουν;

Υπάρχουν δύο βασικοί τρόποι προώθησης ιστοσελίδων που επιλέγονται ανάλογα με το αντικείμενο που προωθείται και το τι ανταγωνισμός υπάρχει.

1. Είναι η οργανική βελτιστοποίηση (Search Engine Optimization – SEO) και η πληρωμένη καταχώριση με τη δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας. Οργανικά είναι τα αποτελέσματα που εμφανίζει το Google στα αριστερά ενώ δεξιά είναι οι «σύνδεσμοι διαφημιζομένων» όπου εμφανίζονται ιστοσελίδες που έχουν «αγοράσει» τη συγκεκριμένη θέση. Η εμφάνιση μιας ιστοσελίδας στην κορυφή των οργανικών αποτελεσμάτων φέρνει δωρεάν επισκέπτες αλλά δεν είναι εγγυημένη, απαιτεί μεγάλη προσπάθεια για να επιτευχθεί. Το κόστος βελτιστοποίησης μια ιστοσελίδας για εμφάνισή της στις πρώτες θέσεις εξαρτάται από τον ανταγωνισμό που υπάρχει για τη συγκεκριμένη φράση-κλειδί για την οποία γίνεται η βελτιστοποίηση.

2. Από την άλλη μεριά, η κατασκευή διαφημιστικής καμπάνιας και η εμφάνιση της ιστοσελίδας στη δεξιά στήλη των αποτελεσμάτων φέρνει επισκέπτες επί πληρωμή (κόστος ανά επισκέπτη – Pay Per Click). Το κόστος είναι προβλέψιμο, τα αποτελέσματα άμεσα, αλλά η δαπάνη συνεχής.

Η σωστή επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής προώθησης της ιστοσελίδας σας μπορεί να σας εξοικονομήσει πολλά χρήματα. Στην web-core διαχειριζόμαστε διαφημιστικές καμπάνιες και SEO πελατών και μπορούμε να σας συμβουλέψουμε και αναλάβουμε την προώθηση της ιστοσελίδας σας και να σας υποδείξουμε τι είναι καλύτερο για την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας και να σας αποτρέψουμε από λάθη που κοστίζουν.

Στην web-core χρησιμοποιούμε και τους δύο παραπάνω τρόπους προώθησης ιστοσελίδων καθώς και άλλους ανάλογα με την περίπτωση. Η εμπειρία μας στις παραπάνω στρατηγικές μας επιτρέπει να αναλαμβάνουμε την προώθηση ιστοσελίδων από την αρχή ή να συμβουλεύουμε για την τροποποίηση διαφημιστικών εκστρατειών που ήδη είναι σε εξέλιξη.

Τι μπορούμε να σας παρέχουμε

  • Συμβουλές για τη σωστή στρατηγική ανάπτυξης καμπάνιας Google
  • Δόμηση της καμπάνιας σας στα σωστά Ad Groups
  • Επιλογή των σωστών λέξεων κλειδιών
  • Επιλογή του σωστού budget και κόστους ανά κλικ
  • Κατεύθυνση της διαφήμισης στη σωστή σελίδα υποδοχής
  • Σύνδεση της καμπάνιας σας με μέτρηση μετατροπών (conversion tracking)
  • Συνεχή παρακολούθηση και βελτίωση της καμπάνιας

Τι θα κερδίσετε

  • Μεγαλύτερη απόδοση της διαφήμισής σας
  • Χαμηλότερο κόστος πρόσκτησης πελάτη
  • Περισσότερες και πιο αποτελεσματικές ευκαιρίες προβολής
  • Μείωση διαφημιστικών εξόδων
  • Πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού
Back To Top